Ruszyła kampania wizerunkowa Interii

Trwa wizerunkowa kampania reklamowa portalu Interia.pl, prowadzona pod hasłem „Portal młodych bez względu na wiek”.

„Wykorzystane przez nas hasło kampanii jest odzwierciedleniem cech charakterystycznych naszych odbiorców: ludzi młodych, dynamicznych i kreatywnych, ale bez względu na wiek. Takich, którzy szukają rozrywki, ale też pogłębionej informacji. Ofertę kształtujemy w taki sposób, aby każdy znalazł to coś dla siebie. W naszej działalności chcemy wyzwalać pozytywną energię w narodzie” – wyjaśnia Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu Interia.pl.

Akcja promocyjna potrwa do końca stycznia 2007 roku, a jej największe nasilenie nastąpi w ciągu najbliższych trzech, czterech tygodni. Kampania telewizyjna obejmie emisję spotów w kinach oraz w telewizji: TVP 1, TVP 2, MTV, VH1, Vivie, Planete oraz w ZigZap/Hyper. Zostały także zaplanowane emisje billboardów sponsorskich w telewizji Polsat. Kampania radiowa prowadzona będzie na antenie radia RMF FM. W tym samym czasie będzie można zobaczyć reklamy na łamach kilkunastu tytułów prasy opiniotwórczej, kobiecej, komputerowej i młodzieżowej, m.in.: Puls Biznesu, Gazeta Prawna, Życie Warszawy, Super Express, Film, Elle, CKM, Joy, Shape, Teraz Rock i Komputer Świat.

W wybranych aglomeracjach będzie prowadzona także kampania bilboardowa. Towarzyszyć jej będzie akcja indoorowa w ponad dwustu szkołach i na ponad stu uczelniach wyższych. Uzupełnieniem akcji prowadzonej w mediach tradycyjnych będą działania w Internecie, którymi poza autopromocją na portalu zostanie objętych kilkadziesiąt innych witryn.

Kampanię zaplanował, przygotował i zakupił we własnym zakresie Dział Marketingu & PR portalu.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x