Nowe funkcjonalności w Adkontekst

Nowe funkcjonalności wprowadzone ostatnio w systemie reklamy kontekstowej Adkontekst to mechanizm Blokowania Stron, Transfer Środków oraz Search Adkontekst.

Mechanizm Blokowania Stron pozwala klientom reklamującym się za pomocą Boksów Adkontekst lepiej zarządzać własną kampanią. W Panelu Klienta udostępniona została zakładka ze statystykami wyświetlania boksów na poszczególnych witrynach, a każdy klient może dokonać blokady wyświetlania się reklam na wybranych przez niego serwisach. Mechanizm ten daje gwarancję, że przekaz dotrze wyłącznie do właściwej grupy docelowej, co wpływa na zwiększenie stopy zwrotu (ROI) kampanii reklamowej.

Nowe narzędzie – Transfer środków – otrzymali również Wydawcy, czyli partnerzy zarabiający na wyświetlaniu reklam. Mogą oni przeznaczyć zarobione przez siebie w Adkontekst pieniądze na reklamę własnych produktów i usług po bardzo korzystnym przeliczniku. Zyskują nie tylko dodatkowy, 40% bonus od NetSprint.pl i Wirtualnej Polski, ale również cały podatek VAT. Dzięki temu na transferze można zyskać nawet do 70% zainwestowanej kwoty.

W ciągu najbliższych dni twórcy systemu wprowadzą usługę Search Adkontekst, czyli wyszukiwarkę do wklejenia na stronę Wydawcy, generującą dla niego dodatkowe przychody reklamowe. W wyszukiwarce wyświetlane będą Linki Sponsorowane, co dodatkowo zwiększy potencjał Sieci Adkontekst dla Reklamodawców.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x